عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

انتشار عملکرد ۹ ماهه نوسازی و ساختمان تهران

عصر بازار: شرکت نوسازی و ساختمان تهران در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۹۴ معادل (۱۷۶) ریال زیان به ازای هر سهم خود اختصاص داد و بدین ترتیب کمتر از پیش بینی هایش عمل کرد.

انتشار عملکرد ۹ ماهه نوسازی و ساختمان تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت نوسازی و ساختمان تهران پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 94 را با سرمایه 750 میلیارد ریال مبلغ (31) ریال زیان به طور خالص پس از کسر مالیات اعلام کرده است.

    و طی دوره 9 ماهه منتهی به 31 خرداد ماه 94 معادل (176) ریال زیان به ازای هر سهم خود اختصاص داد و بدین ترتیب کمتر از پیش بینی هایش عمل کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در سه ماهه سوم امسال معادل 49 درصد از پیش بینی فروش، 39 درصد از پیش بینی بهای تمام شه کالای فروش رفته،معادل 71 درصد از سود ناخالص،112 درصد از پیش بنی سود عملیاتی و معادل 566 درصد از سود خالص را پوشش داد.

    این گزارش می افزاید؛علت تغییرات (کاهش)در فروش و بهای تمام شده و اثرات آن بر EPS پیش بینی شده ناشی از کاهش پیش بینی پیشرفت فیزیکی و اتمام پروژه ظفر تا پایان سال مالی 94 ،عمدتا در ارتباط با خرید تاسیسات مکانیکی و الکترونیکی و آسانسورهای پروژه بلحاظ ضرورت انجام مراحل خرید اقلام وارداتی از طریق برگزاری مناقصه بوده است که در آخر باعث تغییر در پیشرفت فیزیکی پیش بینی شده پروژه شده است و پیش بینی می شود اتمام و تکمیل کامل پروژه در سال مالی آتی تحقق یابد.

    تغییرات در پیش بینی درآمد هرسهم سال مالی 94 بدلیل کاهش درآمد حاصل از سرمایه گذاری در سهام بانک اقتصادنوین ،ناشی از تعدیل پیش بینی سود هرسهم آن بانک از مبلغ 443 ریال به ازای هرسهم به 380 ریال و سود نقدی تقسیم شده در مجمع عمومی صاحبان سهام به مبلغ220ریال است.

    تغییرات در درآمد و بهای تمام شده پروژه ها ناشی از درآمدو بهای تمام شده تحقق یافته پروژه ظفر طبق درصد پیشرفت کار فیزیکی واقعی  در تاریخ 31 شهریور ماه 93 و انطباق آن با درصد پیشرفت فیزیکی بودجه اولیه ارائه شده جهت سال مالی 94 بوده و پیش بینی می شود درصد پیشرفت فیزیکی پروژه ظفر تا پایان سال مالی 94 به 83.02 درصد برسدو تغییر در هزینه های عمومی و اداری ناشی از تخصیص بخشی از هزینه های فوق براساس آیین نامه تسهیم هزینه ها مصوب هیئت مدیره شرکت است که در بودجه اولیه ارائه شده تخصیص هزینه های فوق انجام نپذیرفته بوده است.

    برچسب ها