عصر خودرو

۶ هزار بشکه نفت به تولید روزانه منطقه بهرگان بوشهر افزوده شد

عصر بازار- رئیس منطقه عملیاتی منطقه نفتی بهرگان استان بوشهر گفت: با راه‌اندازی چاه شماره ۳۲ و خط لوله قابل انعطاف سکوی سروش در یک هفته اخیر، ۶ هزار بشکه نفت به تولید روزانه این منطقه نفتی افزوده شده است.

۶ هزار بشکه نفت به تولید روزانه منطقه بهرگان بوشهر افزوده شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره، عباس رجب‌خانی افزود: راه‌اندازی چاه شماره 32 و خط لوله قابل انعطاف سکوی سروش یک عملیات تخصصی است که پیش از این توسط شرکت‌های خارجی انجام می‌شد.
    وی، اجرای این عملیات توسط متخصصان داخلی این شرکت را از دستاوردهای مهم کارکنان منطقه نفتی بهرگان عنوان کرد.
    رجب خانی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: شرکت نفت فلات قاره ایران از هر اقدامی برای همکاری با ساکنان و دستگاههای محلی منطقه استقبال می کند و در عین حال با توجه به این که عواید حاصل از اجرای عملیات صنعت نفت به ملت ایران بازمی گردد، انتظار دارد که مردم منطقه نیز همکاری لازم را با کارکنان این شرکت داشته باشند.
    وی درباره کمک‌های فوریتی شرکت نفت فلات قاره به اهالی ساکن در منطقه امام حسن و دیلم گفت: در دو هفته گذشته چند مورد حادثه در بنادر امام حسن و گناوه رخ داده که کارکنان بخش های مختلف منطقه نفتی بهرگان برای همکاری با مردم وارد عمل شده و عملیات تجسس دریایی و مهار آتش را انجام دادند.
    منطقه نفتی بهرگان واقع در بخش امام حسن شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر متشکل از چهارمیدان نفتی بهرگانسر، هندیجان، نوروز و سروش است.

    برچسب ها