عصر خودرو

بررسی طرح های نفتی ایران در تات نفت روسیه

عصر بازار- شرکت تات نفت روسیه اعلام کرد که در حال بررسی همکاری برای اجرای طرح های عرضه شده در صنعت نفت ایران است و در این زمینه برنامه ریزی می کند.

بررسی طرح های نفتی ایران در تات نفت روسیه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، نایل ماگانف رییس تات نفت که مقر آن در مرکز جمهوری تاتارستان فدراسیون روسیه قرار دارد در نشست سالانه سهامداران این شرکت گفت: با توجه به تجربه بهره برداری از حوزه های نفتی، در شرایط کنونی طرح ها و امکان مشارکت فعالانه با ایران در عرصه های مورد نیاز را بررسی می کنیم.
    خبرگزاری ایتارتاس امروز (یکشنبه) به نقل از ماگانف نوشت: همزمان با فعالیت های جاری، همواره اوضاع لیبی و سوریه را رصد می کنیم تا پس از فراهم شدن شرایط، برنامه های همکاری نفتی را در این دو کشور از سر بگیریم.
    تات نفت یکی از 10 شرکت بزرگ نفتی روسیه که بخش عمده عملیات خود را در جمهوری تاتارستان در منطقه ولگای روسیه و مناطق همجوار متمرکز کرده است، بیشتر در بخش حفاری و بهره برداری منابع نفتی فعالیت می کند.
    این شرکت که تا پیش از تحریم های ضد ایرانی با جمهوری اسلامی ایران در عرصه نفتی همکاری می کرد، پس از ایجاد محدودیت ها به حضور خود پایان داد.
    بیشترین همکاری نفتی ایران و روسیه با شرکت های لوک اویل و گاز پروم صورت می گیرد که اعلام کرده اند در حال مذاکره با تهران برای از سرگیری فعالیت های گسترده در بخش های مختلف از جمله شناسایی و اکتشاف، حفاری و بهره برداری و همچنین سواپ هستند.

    برچسب ها