عصر خودرو

رضا رحمانی به عنوان قائم‌‌مقام وزیر صنعت منصوب شد

عصر بازار- رئیس سابق کمیسیون صنایع و معادن مجلس و نماینده مردم تبریز،‌ آذرشهر و اسکو به عنوان قائم‌مقام وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت منصوب شد.

رضا رحمانی به عنوان قائم‌‌مقام وزیر صنعت منصوب شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، رضا رحمانی امروز با تأیید این خبر ‌اظهار کرد: امروز این حکم صادر شده است و امیدوارم در این کسوت نیز خدمت‌رسان صادقی برای مردم باشم.

    وی افزود: در سالی که رهبر معظم انقلاب اقدام و عمل را برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انتخاب کردند و از طرفی نیز سیاست دولت بر خروج از رکود و رونق تولید است کار سختی در پیش داریم.

    قائم‌مقام وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت ابراز امیدواری کرد؛ با همدلی تجار، تولیدکنندگان و فعالان حوزه معدن بتوانیم اقدامات مفید، موثر و سریعی برای خروج از رکود و ارتقای بخش تولید، تجارت و معدن به انجام برسانیم.

    رضا رحمانی که به مدت چهار سال رئیس کمیسیون صنایع و معادن بوده است، در انتخابات اخیر مجلس شرکت نکرد تا به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی در بخش صنعت،‌ معدن و تجارت کشور به کار گرفته شود.

    اقدامات موثر وی در دوران نمایندگی برای حوزه انتخابیه و تصمیمات کارساز و تلاش مجدانه‌اش برای ارتقای وضعیت تولید در ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس باعث شده بود تا تاثیرگذاری بالایی در این حوزه داشته باشد.

    تلاش‌های رحمانی برای اشتغال‌زایی و رونق چرخ تولید و تاثیرگذاری وی در این حوزه سبب شده بود تا القاب مختلفی چون مرد صنعت،‌ مرد اشتغال و ... به او نسبت داده شود.

    برچسب ها