عصر خودرو

تولید ۵۳ هزار و ۴۶ تن شمش آلومینیوم

کارنامه ۲ ماهه تولید ۴ غول آلومینیومی ایران

عصر بازار- آمارهای تولید ماهانه واحدهای آلومینیوم‌سازی کشور نشان می‌دهد در دو ماهه ابتدایی سال ۹۵ مجموع تولید شمش خالص آلومینیوم در این شرکت‌ها به ۵۳ هزار و ۴۶ تن رسیده است.

کارنامه ۲ ماهه تولید ۴ غول آلومینیومی ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، بررسی‌ها از آمارهای تازه منتشر شده ایمیدرو در خصوص روند تولید ماهانه نشان می‌دهد طی فروردین و اردیبهشت‌ماه سال جاری در شرکت المهدی تولید شمش خالص آلومینیوم با کاهش 23 درصدی به 10 هزار و 947 رسیده در حالی که در مدت مشابه سال گذشته تولید 14 هزار و 316 تن شمش ثبت شده است.

    بر اساس این اطلاعات ایمیدرو، شرکت آلومینای ایران طی این دوماه 66 هزار و 843 هیدرات آلومینیوم، 39 هزار و 314 تن پودر آلومینا و 27 هزار و یک تن آهک به تولید رسانده است. شرکت ایرالکو نیز 25 هزار و 745 تن شمش خالص آلومینیوم، هزار و 829 تن آلیاژ، 40 تن براده و 3 هزار و 523 تن بیلت تولید کرده است.

    آمارها نشان می‌دهد شرکت آلومینیوم هرمزال نیز 16 هزار و 354 تن شمش خالص آلومینیوم نیز به تولید رسانده است، در حالی که سال گذشته 17 هزار و 806 تن میزان تولید شمش در این مجموعه بوده که نشان از کاهش هشت درصدی تولید شمش خالص آلومینیوم در این شرکت دارد.

    مجموع تولید شمش خالص آلومینیوم در این شرکت‌ها طی دو ماهه ابتدایی سال به 53 هزار و 46 تن رسیده در حالی که در مدت مشابه سال گذشته نیز تولید 54 هزار و 180 تن شمش ثبت شده که نشان از کاهش دو درصدی تولید آن در این شرکت دارد.

    برچسب ها