عصر خودرو

برگزاری دوره آموزشی سه روزه "آشنایی با تامین مالی، رویه های پذیرش و انتشار اوراق بهادار در بورس تهران"

عصر بازار- دوره آموزشی سه روزه "آشنایی با تامین مالی، رویه های پذیرش و انتشار اوراق بهادار در بورس تهران، با همت مدیریت پذیرش اوراق بهادار و با هدف افزایش دانش تخصصی مشاوران عرضه و پذیرش در مورد فرآیندهای پذیرش از تاریخ ۳۰ خردادماه لغایت ۱ تیرماه سال جاری در محل بورس تهران برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی سه روزه "آشنایی با تامین مالی، رویه های پذیرش و انتشار اوراق بهادار در بورس تهران"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران ، اسماعیل درگاهی مدیر پذیرش هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی بیشتر مشاوران پذیرش با فرآیند پذیرش شرکت‌ها و تامین مالی از طریق ابزارهای مالی نوین در راستای توسعه بازار سرمایه و همچنین موضوع جدید رتبه‌بندی مشاوران پذیرش دانست.

    وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور در دوره آموزشی آشنایی با تامین مالی، رویه‌های پذیرش و انتشار اوراق بهادار، ضمن بسط دانش تخصصی همکاران در شرکت های کارگزاری در زمینه ابزارهای مالی و عرضه های اولیه به تعامل بهتر بورس و مشاوران در راستای جذب شرکت‌ها و توسعه تامین مالی منجر می شود. همچنین، این دوره‌ها در ارزیابی مشاوران عرضه و پذیرش به منظور تصمیم گیری در خصوص مجوز پذیرش و عرضه موثر خواهد بود.

    درگاهی به استقبال از این دوره آموزشی اشاره کرد و افزود: نمایندگان 108 شرکت کارگزاری فعال در زمینه مشاوره پذیرش و عرضه اوراق بهاداردر این دوره آموزشی شرکت کردند.

    مدیر پذیرش بورس تهران تصریح کرد: در این دوره که با تمرکز بر شیوه های بازاریابی خدمات مالی، روش های تامین مالی از طریق بورس، نحوه شناسایی و تعامل با شرکتهای دارای شرایط ورود به بورس و نیز آشنایی با فرآیندهای پذیرش شرکتها و اوراق بهادار در بورس تهران به شرکت کنندگان برگزار شد، تجربیات بورس تهران در پذیرش و عرضه اوراق بهادار و نیز اهداف و برنامه‌های ارائه شد.

    وی در پایان تصریح کرد: در مورد نحوه تعامل بهتر کارگزاران مشاور پذیرش و عرضه در راستای توسعه تامین مالی از طریق بازار سرمایه و افزایش سهم بازار سرمایه از تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی، همفکری صورت گرفت.

    برچسب ها