عصر خودرو

سرمایه گذاری ۵۰۰۰ میلیاردی بخش خصوصی

عصر بازار: رئیس سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بخش خصوصی در بنادر ایران بیش از پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در دست اجرا دارد.

سرمایه گذاری ۵۰۰۰ میلیاردی بخش خصوصی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ساعت 24، محمد سعیدنژاد با بیان اینکه بیش از سه هزار میلیارد تومان طرح سرمایه گذاری نیز در دست مطالعه است ، گفت: یک شرکت هندی در چابهار هشتادو پنج میلیون دلار در بخش تجهیزات این بندر سرمایه گذاری می کند که ده سال اداره و بهره برداری این بخش را با رعایت سیاست ها و حاکمیت جمهوری اسلامی به را در اختیار خواهد داشت.

    سعیدنژاد با اشاره به اینکه سرمایه گذاران زیادی برای سرمایه گذاری در بنادر ایران اعلام آمادگی کردند ، گفت: 3 پروژه مهم در بنادر ایران آماده سرمایه گذاری است.

    وی افزود: فاز 2 شهرک شهید رجایی برای تجهیزات ، فاز 3 بندر شهید رجایی برای ساخت اسکله و تجهیزات و همچنین بندر چابهار سه پروژه مهم است که سرمایه گذارانی از اروپا و آسیا در زمینه تامین تجهیزات اعلام آمادگی کردند.

    سعید نژاد گفت: متقاضیان سرمایه گذاری در بنادر ایران قابل توجه است و روزهای آینده هم با سرمایه گذارانی ملاقات داریم و البته با توجه به شرایط و مصالح ملی تصمیم می گیریم.

    سعیدنژاد افزود : سیاست کلی دولت این است که سازمان بنادر در تاسیسات زیربنایی سرمایه گذاری و بقیه فعالیت ها شامل پشتیبانی، نگهداری و محوطه سازی را به بخش خصوصی واگذار کند.

    وی افزود: در سال های گذشته سرمایه گذاری هایی در بنادر انجام شده است و اکنون هم بخش عمده ای از سرمایه گذاری در بنادر را بخش خصوصی انجام می دهد.

    برچسب ها