عصر خودرو

سازمان امور مالیاتی:

بدهی مالیاتی تا سقف ۱۰ میلیون ریال مشمول بخشودگی شد

عصر بازار- رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور در بخشنامه‌ای، بخشودگی بدهی‌های مالیاتی موضوع تبصره ماده ۱۳۰ قانون مالیات‌های مستقیم آخرین اصلاحیه مصوب ۳۱ خرداد ماه سال ۹۴ را ابلاغ کرد.

بدهی مالیاتی تا سقف ۱۰ میلیون ریال مشمول بخشودگی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سازمان امور مالیاتی کشور، برپایه بخشنامه صادر شده از سوی سید کامل تقوی نژاد، برای کاهش هزینه وصول بدهی مالیات‌هایی که سال تحصیل درآمد مربوط یا تعلق آنها حسب مورد، پیش از سال 1381 است و با توجه به موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی بنا به اختیار حاصل از مفاد تبصره اصلاحی ماده (130) قانون مالیات‌های مستقیم مصوب 31 خردادماه سال 94 مجلس شورای اسلامی، تا سقف 10 میلیون ریال برای برخی مودیان بخشوده می شود.
    بر اساس این گزارش، مودیان مالیاتی که مجموع بدهی‌های مالیاتی پیش از سال 1381 آنان تا سقف 10میلیون ریال است و همچنین مودیانی که مجموع بدهی‌های مالیاتی قبل از سال 1381 آنان بیش از مبلغ 10 میلیون ریال بوده و تا پایان امسال نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی مازاد بر 10 میلیون ریال خود اقدام کنند، مشمول این بخشودگی می شوند.
    به گزارش ایرنا، این اقدام سازمان امور مالیاتی برای کاهش هزینه وصول بدهی های مالیاتی و با موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی صورت گرفته است.

    برچسب ها