عصر خودرو

نعمت زاده حکم داد؛

عضو جدیدهیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی منصوب شد

عصر بازار- وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی مهدی ثقفی را به عنوان عضو جدید هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو ) منصوب کرد .

عضو جدیدهیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی منصوب شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از پایگاه خبری ایمیدرو، محمدرضا نعمت زاده با استناد به صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، عضو جدید هیات عامل این سازمان را منصوب کرده است .
    کارنامه فعالیت ثقفی نشان می دهد، وی سال های گذشته مدیر عاملی شرکت آلومینیوم المهدی ( بندرعباس ) و سنگ آهن گل گهر( کرمان ) را به عنوان شرکت های سابق ایمیدرو برعهده داشته است.
    معاونت شرکت های تامین اجتماعی و مدیر پتروشیمی عسلویه از دیگر سوابق کاری عضو تازه هیات عامل ایمیدرو است.
    پیش از صدور این حکم، وزیر صنعت معدن و تجارت از وجیه اله جعفری عضو پیشین هیات عامل ایمیدرو برای تصدی این مسئولیت قدردانی کرده بود، وی از سال 1392 مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی از زیر مجموعه های ایمیدرو بوده است.
    سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو ) بموجب ماده 6 قانون تاسیس وزارت صنایع و معادن مصوب ششم دیماه 1379 مجلس شورای اسلامی و تبصره ذیل ماده مزبور به منظور بررسی، تهیه و اجرای طرح های احداث، توسعه، تجهیز و نوسازی صنایع تولیدی متالوژی، استخراج و فرآوری مواد معدنی و اجرای طرحهای اکتشافی تشکیل شد.

    برچسب ها