عصر خودرو

آغاز اجرای سند راهبردی بانک صادرات ایران

عصر بازار: ​اجرای برنامه استراتژیک سه ساله بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور آغاز شد.

آغاز اجرای سند راهبردی بانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، اسماعیل کریمیان مدیر امور ارتباطات و خدمات مدیریتی این بانک در آیین رونمایی از سند راهبردی بانک متبوع در گفتگو با خبرنگاران سرفصل ها و اهداف بانک در سه سال آتی را تشریح و در بخشی از سخنانش گفت: سند راهبردی این بانک حاصل تلاش حرفه ای و کارشناسی مدیران و کارشناسان داخل و خارج از بانک است و به منظور تهیه آن ظرفیت، توانمندی و شرایط کنونی بانک به صورت جامع مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و در فرایند تدوین آن از نظرات صاحب نظران و اساتید حوزه مربوطه استفاده شده است به نحوی که همه اجزای آن قابلیت اجرایی و کاربردی داشته باشند.
    وی تصریح کرد: این سند  ضمن ترسیم چشم انداز سه سال آتی بانک موجب ارتقای جایگاه و ایفای نقش پر رنگ تر بانک در عرصه های مختلف اقتصادی خواهد شد.
    کریمیان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه های بانک در سه سال آتی گفت: برنامه راهبردی تدوین شده به منزله نقشه راه بانک در آینده می باشد و کلیه بخش ها و سرفصل های بانک در آن مد نظر قرار گرفته است.
    مشاور مدیر عامل بانک صادرات ایران خاطرنشان کرد: در تدوین این سند، اسناد بالا دستی و سیاست های ابلاغی دولت، بانک مرکزی ج.ا.ا و همچنین مقوله اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار گرفته است که با برخورداری از توان و قابلیت  مدیران، کارشناسان و کارکنان این بانک به مرحله اجرا گذاشته می شود.
    وی تاکید کرد: برنامه ابلاغ شده با هدف ایجاد حداکثر ارزش افزوده برای ذینفعان، افزایش سودآوری، توسعه و تنوع بخشی به محصولات بانکی، ارتفاء سهم بانک از منابع پولی، تقویت سیستم های نظارتی و کنترلی، توسعه هدفمند سرمایه های انسانی، بازاریابی، وصول مطالبات و... تدوین شده که با اجرای آن انتظار می رود، ساختار بانک چابک تر ، محصولات با کیفیت تر، حضور در بازارهای پولی و مالی موثرتر گردد .
    بگفته این مقام مسئول با تاکیدات مدیر عامل بانک صادرات ایران  بسترهای اجرایی این سند آماده شده است که انتظار می رود با تلاش بیش از پیش  کارکنان بانک صادرات و همراهی مشتریان وسهامداران در سال جاری بخشی از اهداف مترتب ،جامه عمل پوشیده و زمینه برای تسهیل اجرای آن در سال های بعد مهیا شود.

    برچسب ها