عصر خودرو

حضور ایرالکو در اولین نمایشگاه آلومینیوم منوط به بررسی کارشناسی

عصر بازار- مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) حضور در اولین نمایشگاه صنعت آلومینیوم ایران را منوط به نظر و بررسی تیم ارزیابی این شرکت دانست.

حضور ایرالکو در اولین نمایشگاه آلومینیوم منوط به بررسی کارشناسی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، مجید پورعطاردر خصوص برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آلومینیوم ایران که مهرماه در استان مرکزی برگزار می‌شود، با بیان اینکه از برگزاری چنین نمایشگاهی در استان اطلاعی ندارد، اظهار کرد: به هرحال برگزاری نمایشگاه‌هایی از این دست به رشد تعاملات کمک شایانی دارد.

    وی تصریح کرد: شرکت به منظور کاهش هزینه‌های، مدیریت بهینه و هدفمندی بیشتر برنامه‌ها، حضور در نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های داخلی و خارجی را محدود کرده است و صرفا نمایشگاه‌هایی را حاضر می‌شود که بتواند ثمربخشی بالایی برای شرکت در پی داشته باشد.

    مدیرعامل شرکت ایرالکو با اشاره به برگزاری نمایشگاهی از جانب سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در سال گذشته عنوان کرد: نمایشگاه مثمرثمر نبود؛ به طوری که هیچ‌یک از شرکت‌های بزرگ استان اعم از پتروشیمی، پالایشگاه، ماشین‌سازی، اگن‌پارس، آذرآب و ... در نمایشگاه حاضر نبودند و تنها شرکت ایرالکو حضور داشت.

    وی با تاکید بر اینکه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در شأن استان مرکزی به عنوان استانی صنعتی و شهر اراک نیست و شرکت این تجربه را فراموش نخواهد کرد، افزود: با توجه به این مسئله و تجربه کسب شده شرکت ایرالکو در چنین نمایشگاه‌هایی شرکت نخواهد کرد.

    پورعطار در پاسخ به این سوال که اولین نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ایران با حضور شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی برگزار خواهد شد، در چنین شرایطی ایرالکو سر مواضع خود مبنی بر شرکت نکردن در نمایشگاه پافشاری خواهد داشت، گفت: بین‌المللی بودن، ملی بودن و یا استانی بودن نمایشگاه در اولویت شرکت قرار ندارد بلکه صرفا کیفیت نمایشگاه و اینکه در شأن صنایع استان برگزار شود حائز اهمیت است. در این شرایط در صورت ثمربخش بودن نمایشگاه شرکت خواهیم کرد.

    وی با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ فرصت مناسبی برای صنایع خواهد بود، گفت: قطعا اگر اولین نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ایران توان و قابلیت بالایی داشته باشد و فرصت مناسبی برای شرکت رقم بزند، حاضر خواهیم بود.

    مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران تصریح کرد: شرکت دارای تیم ارزیابی است که در صورت دریافت دعوتنامه از سوی مجری نمایشگاه این درخواست از طریق این تیم ارزیابی شرکت بررسی خواهد شد و درصورتی که این تیم حضور در این نمایشگاه را موثر بداند و با اهداف و سیاست‌های شرکت همسو باشد در این نمایشگاه حاضر خواهیم شد.

    برچسب ها