عصر خودرو

ثبت نام صادرکنندگان نمونه تا ۱۰ تیر تمدید شد

عصر بازار- مدیرکل دفتر امور بنگاه‌های سازمان توسعه تجارت از تمدید مهلت ثبت نام در رقابت انتخاب صادرکنندگان نمونه تا ۱۰ تیر خبر داد.

ثبت نام صادرکنندگان نمونه تا ۱۰ تیر تمدید شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از واحد مرکزی خبر، خانم گیتی توانا گفت : این تصمیم به دلیل استقبال و درخواست متقاضیان گرفته شده است و پس از پایان این مدت دیگر قابل تمدید نیست؛ زیرا با آغاز فرآیند ممیزی و بررسی پرونده‌ها، ثبت نام و دریافت پرونده جدید مقدور نخواهد بود.

    وی اضافه کرد: متقاضیان باید هرچه سریعتر در فرصت باقیمانده نسبت به ثبت نام و تحویل مستندات خود اقدام کنند و پس از ثبت نام مرحله نخست که به صورت الکترونیکی صورت می‌پذیرد باید حداکثر تا یک هفته مدارک و مستندات خود را به دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه ارائه دهند.

    توانا همچنین تاکید کرد: صادرکنندگان در صورت تمایل به شرکت در این رقابت ملی می‌توانند با مراجعه به سامانه اختصاصی انتخاب صادرکنندگان نمونه سازمان توسعه تجارت ایران http://nemoonesh.tpo.ir شرایط، ضوابط و معیارهای انتخاب صادرکنندگان نمونه سال را مطالعه و به‌صورت الکترونیک در همان سامانه ثبت‌نام و کد رهگیری دریافت کنند.

    سازمان توسعه تجارت اعلام کرد : همزمان با برگزاری مراسم بیستمین روز ملی صادرات در 29 مهرماه، بر اساس رتبه‌بندی از صادرکنندگان نمونه و ممتاز کشور تجلیل خواهد شد.

    برچسب ها