عصر خودرو

معاون پذیرش و ناشران فرابورس در گفت و گو با «عصربازار»:

محدودیت زمانی دلیل عرضه‌های اولیه است

عصر بازار- معاون پذیرش فرابورس گفت: محدودیت زمانی در عرضه اولیه شرکتها وجود دارد و اگر طی مدت حداکثر ۶ ماه پس از پذیرش عرضه اولیه اتفاق نیافتد،، پذیرش شرکت لغو میشود. همچنین طبق دستورالعمل پذیرش شرکتها با زیان انباشته در فرابورس مقدور است. بنا به همین محدودیت زمانی چارهای جز عرضه اولیه در شرایط کنونی نداریم.

محدودیت زمانی دلیل عرضه‌های اولیه است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱:۰۰

    مهدی علم الهدی، معاون پذیرش و ناشران فرابورس در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصربازار»، با اعلام این مطلب افزود: عرضه های اولیه دو وجه دارد. اولین وجه آن این است که با این عرضه چه اتفاقاتی در بازار روی می دهد و شرایط بازار را به شکلی در می آورد و دومین وجه آن این است که سهامداران این شرکت چه کارهایی انجام داده اند و چه برنامه ریزی هایی کرده اند تا شرکتشان در فرابورس پذیرفته شده و عرضه شود. بنابراین این وجه نیز باید در نظر گرفته شود.

    وی ادامه داد: علاوه بر موارد ذکر شده محدودیت زمانی عرضه اولیه نیز وجود دارد. به نحوی که اگر بعد از گذشت 4 ماه از پذیرش شرکت عرضه نشود، پذیرش شرکت لغو می شود. این درحالی است که فرابورس، حداکثر 2 ماه دیگر میتواند به مدت گفته شده اضافه کند و نهایتا 6 ماه فرصت در اختیار شرکت ها قرار دهد.

    معاون پذیرش و ناشران فرابورس اظهار کرد: بنا به همین محدودیت زمانی چاره ای جز عرضه اولیه در شرایط کنونی نداریم.

    برچسب ها