عصر خودرو

در سال ۹۴ صورت گرفت؛

کسب ۷۶۵ میلیارد ریال سود انباشته "ونفت"

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت در پایان دوره یکساله منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۴ موفق شد مبلغ ۷۶۵ میلیارد و ۴۲۹ میلیون ریال سود انباشته در حسابهای خود ثبت کند.

کسب ۷۶۵ میلیارد ریال سود انباشته "ونفت"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت با انتشار صورت های مالی یکساله گذشته خود بصورت حسابرسی نشده اعلام کرد، در سال 94 و با سرمایه یک هزار و 650 میلیارد ریال، درآمدی بالغ بر 835 میلیارد و 134 میلیون ریال از بابت سود حاصل از سرمایه گذاریها و فروش سرمایه گذاری ها کسب کرد.

    بر اساس این گزارش، این شرکت در سال مالی قبل پس از کسر هزینه های عمومی، اداری و افزودن درآمدهای عملیاتی به آن سود عملیاتی برابر 699 میلیارد و 529 میلیون ریال در حسابهای خود ثبت کرد.

    از سود عملیاتی این شرکت نیز هزینه‌های مالی و مالیات کسر شد و پس از افزوده شدن درآمدهای متفرقه به آن سود خالص دوره به مبلغ 749 میلیارد و 502 میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ 454 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داده شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 765 میلیارد و 429 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    برچسب ها