عصر خودرو

توسط کدال منتشر شد؛

نگاهی بر عملکرد ۱۲ ماهه "غپاک"

عصر بازار- شرکت لبنیات پاستوریزه پاک در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۴، معادل ۷۹ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۸۳ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد.

نگاهی بر عملکرد ۱۲ ماهه "غپاک"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت لبنیات پاستوریزه پاک صورت‌های مالی یکساله منتهی به 29 اسفندماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، "غپاک" در سال گذشته، با سرمایه 955 میلیارد و 493 میلیون ریال مبلغ چهار هزار و 976 میلیارد و 842 میلیون ریال درآمد عملیاتی داشت. از درآمد این شرکت بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ 822 میلیارد و 543 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص این شرکت نیز هزینه‌های فروش، اداری و عمومی و هزینه‌های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 272 میلیارد و 198 میلیون ریال بدست آمد.

    از سود عملیاتی نیز هزینه‌های مالی کسر و با افزوده شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن سود خالص دوره به مبلغ 79 میلیارد و 67 میلیون ریال محاسبه شد و بر این اساس مبلغ 83 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 97 میلیارد و 389 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    برچسب ها