عصر خودرو

عسکری در گفت و گو با «عصربازار»؛

قیمت «گوهران» برای وضعیت فعلی بازار مناسب است

عصر بازار- مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری امید قیمت کشف شده گوهران را برای سهامداران عمده شرکت و خریداران سهام در عرضه اولیه مقرون به صرفه دانست.

قیمت «گوهران» برای وضعیت فعلی بازار مناسب است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰:۰۰

    علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری امید در گفت و گو با پایگاه خبری «عصربازار» گفت: قیمت 108 تومانی عرضه شده گوهران، قیمت مناسبی است وبا توجه به این که p/e سهم 50 مرتبه است و سهامداران این شرکت، کاملا بورسی هستند، این قیمت در وضعیت فعلی می تواند گزینه مناسبی برای سهامداران با دید بلند مدت باشد.

    او در پاسخ به این سوال که اکنون به دلیل نبود نقدینگی در بازار، از عرضه های اولیه استقبال نمی شود، گفت: به هر حال کارکرد بورس به این صورت است که روزهای منفی و مثبت زیادی در بازار دارد. اما قیمت هایی که عرضه شده است، برای هر دو گروه خریداران سهام عرضه اولیه و سهامداران عمده شرکت مناسب است. همچنین هلدینگ امید توانایی کافی برای حمایت از سهام عرضه شده را دارد و در این رابطه مشکل نقدینگی به وجود نمی آید.

    مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری امید خاطرنشان کرد: برای عرضه سایر زیر مجموعه های این هلدینگ در سال جاری برنامه ریزی شده است. البته این شرکت ها هنوز پذیرش نشدند و در حال معرفی به بورس هستند. پس از معرفی و انجام مراحل اولیه، پذیرش این شرکت ها نیز انجام می شود.

    برچسب ها