عصر خودرو

شاخص کل با ۸۷۸ واحد کاهش در مرز ۷۳ هزار واحد ایستاد

عصر بازار- در پایان معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران شاخص کل بازار ۸۷۸ واحد دیگر ریزش داشت و این روند منفی شاخص کل را به ۷۳ هزار و ۲۷ واحد رساند. در این راستا بازار اول نیز با ۶۶۹ واحد کاهش رقم ۵۰ هزار و ۶۱۰ واحدی را به خود اختصاص داد.

شاخص کل با ۸۷۸ واحد کاهش در مرز ۷۳ هزار واحد ایستاد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، همچنین بازار دوم نیز با افت قابل توجهی کاهش یک هزار و 595 واحدی را به همراه داشت و رقم شاخص آن به 162 هزار و 606 واحدی رسید.
    افزون بر این شاخص صنعت با 763 واحد ریزش رقم 60 هزار و 854 واحد را ثبت کرد. از سویی 30 شرکت برتر بازار بورس 33 واحد کاهش داشت و رقم شاخص آن 2 هزار و 951 واحد رقم خورد. در همین راستا 50 شرکت برتر نیز از این روند کاهشی در امان نبود و رقم شاخص آن 2 هزار و 896 واحد شد.
    افزون بر این در بازار معاملات امروز 635 میلیون سهم با ارزش 1 میلیون و 321 هزار و 387 میلیون ریال در 52 هزار و 400 مرتبه مورد معامله قرار گرفت وارزش بازار رکودی امروز را به  رقم 3میلیون و 98 هزار و 970 میلیارد رساند.
    در این راستا صف خرید معاملات امروز را سهام شرکت های ریخته گری تراکتور سازی ایران ، صنایع ریخته گری ایران و نفت و گاز پتروشیمی تامین تشکیل دادند و عرضه امروز را آهنگری تراکتور سازی ایران، سرمایه گذاری صنعت نفت و سرمایه گذاری رنا و صف عرضه را نمادهای آهنگری تراکتورسازی ایران، سرمایه گذاری صنعت نفت و سرمایه گذاری رنا تشکیل دادند.
    این در حالی است که بیشترین افزایش قیمت را سهام شرکت های توسعه شهری توس گستر، گلتاش و ملی سرب و روی ایران به خود اختصاص دادند.
    در همین حال بیشترین کاهش قیمت را سهام شرکت های گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، س نفت و گاز و پتروشیمی تامین و مخابرات ایران تشکیل دادند.

    برچسب ها