عصر خودرو

درخواست فولادی‌ها از دولت در پساتحریم

عصر بازار: عضو علی‌البدل انجمن تولیدکنندگان فولاد ضمن درخواست از دولت برای برنامه‌ریزی درست در راستای استفاده از فرصت توافق، اظهار امیدواری کرد دوباره بازار ایران برای ورود شرکت‌های خارجی به گونه‌ای باز نشود که آنها بازار جدید خود را به ما تحمیل کنند. لازم است بتوانیم از این فرصت برای ورود تکنولوژی، توسعه صنایع جدید‌ و نوآوری در صنعت و کشاورزی بهره ببریم.

درخواست فولادی‌ها از دولت در پساتحریم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، سید رضا شهرستانی با اشاره به افزایش چشمگیر قیمت انرژی در دولت نهم و دهم اظهار کرد: به علت سوء مدیریت، پول‌ها از مملکت خارج شد یا مواد مصرفی نهایی مانند خودرو و مواد غذایی وارد کردیم که در عمل مصرف‌کننده شدیم.

    وی افزود: از فرصت بالا بودن قیمت نفت نیز نتوانستیم استفاده کنیم و آن زمان طلایی را از دست دادیم، چرا که به جای صرف پول در بخش صنعت و کشاورزی آن را برای واردات مواد مصرفی به کار بردیم.

    شهرستان با اشاره به اینکه انتظار می‌رود در زمان کنونی بهای کمتری به تجارت و بهای بیشتری به صنعت و کشاورزی داده شود‌، از ادغام نشدن وزارت جهاد کشاورزی با وزارت صنعت، معدن و تجارت ابراز تاسف کرد و گفت: مقرر بود به خاطر عدم سهم ‌خواهی بیشتر و اعمال سیاست‌ها در راستای خودکفایی و توسعه تولید داخل وزارتخانه‌های کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت ادغام شوند اما این امر محقق نشد.

    وی در پایان تاکید کرد که ادغام وزارتخانه‌ها می‌تواند به کلی بودن سیاست‌ها و کاهش کشمکش کمک کند.

    برچسب ها