عصر خودرو

عرضه محصول جو ۶ استان کشور در بورس کالای ایران

عصر بازار- روز یکشنبه ۳۰ خرداد ماه بالغ بر ۸ هزار و ۴۳۲ تن جو دامی تولیدی ۶ استان کشور در قالب طرح قیمت تضمینی در بورس کالای ایران عرضه می شود.

عرضه محصول جو ۶ استان کشور در بورس کالای ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران ، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی محصول جو تولیدی کشاورزان از 6  استان مرکزی، کرمانشاه، ایلام، خراسان جنوبی،فارس و گلستان بر روی تابلوی عرضه می رود. از دیگر عرضه های تالار محصولات کشاورزی در این روز می توان به عرضه 200 تن جو دامی روسیه، 200 تن جوی دامی همدان، 96 تن شکر سفید کارخانه قند و شکر دعبل، 75 تن کنجاله سویا پرک کرمانشاه و 700 تن کنجاله آفتابگردان پلیت و کنجد پرک شرکت پنبه و دانه های روغنی خراسان اشاره کرد.

    بر اساس این گزارش، تالار محصولات صنعتی و معدنی در روز یکشنبه شاهد عرضه یکهزار تن مس مفتول، 1500 تن مس کاتد و 20 هزار تن مس کم عیار از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران می باشد. در این تالار همچنین  100 تن مس مفتول شرکت دنیای مس کاشان و 100 تن مس شرکت گیل راد شمال عرضه می شود. سولفور مولیبدن  و کنسانتره فلزات گرانبهای شرکت ملی مس نیز به ترتیب به میزان 900  و 12 تن در این تالار عرضه می شود. روز یکشنبه همچنین 200 تن شمش هزار پوندی 99.8 شرکت ایرالکو و 1100 تن سبد میلگرد A3-12-32 شرکت فولاد سپید فراب کویر بر روی تابلوی عرضه می رود.
    این گزارش حاکی است روز یکشنبه در تالار صادراتی10 هزار و 200 تن قیر 6070 شرکتهای پالایش نفت تبریز و مهر پارسیان برای صادرات به بازارهای جهانی عرضه می شود. 2 هزار تن لوب کات سبک و 5 هزار تن وکیوم شرکت پالایش نفت تبریز از دیگر عرضه های تالار صادراتی در این روز به شمار می رود.
    همچنین در تالار داخلی فرآورده های نفتی و پتروشیمی 15 هزار و 600 تن انواع قیر شرکت های نفت جی، متین ساز فعال و پترو پالایش دالین عرضه می شود. در این تالار همچنین بالغ  بر 12 هزار تن انواع کالا شامل پلی بوتادین رابر، SBR ، آمونیاک، اسید سولفوریک، تولوئن دی ایزو سیانات، اسید نیتریک، اسید سولفوریک، منو و تری اتانول آمین و گوگرد گرانوله بر روی تابلوی عرضه می رود.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو