عصر خودرو

رییس اداره روابط عمومی بانک رفاه:

تجمع بزرگ بازار پولی - مالی فرصتی برای ارائه دستاوردهای نظام بانکی است

عصر بازار- نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، بزرگترین تجمع سازمان ها، شرکت ها و بانک ها و به عبارتی بازار پولی و مالی در تمام کشور است. فرصت منحصر به فردی که مخاطبان خاص خود را دارد. این نمایشگاه تخصصی می تواند فرصتی برای ارائه دستاوردها، تبادل نظر و ارائه نظرات در شبکه بانکی باشد.

تجمع بزرگ بازار پولی - مالی فرصتی برای ارائه دستاوردهای نظام بانکی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، بانک رفاه کارگران حضور خود را در نمایشگاه قطعی کرده است به همین بهانه به سراغ الله وردی حبیب پور، رییس اداره روابط عمومی بانک رفاه رفتیم تا درباره جزییات حضور این بانک در نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه جویا شویم.

     

    - آقای پور جعفری، یک توضیحی در مورد شکل حضورتان در نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بفرمایید.

    امسال به صورت هلدینگی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه شرکت می کنیم. یعنی 4 شرکت زیر مجموعه بانک رفاه از جمله کارگزاری، صرافی، شرکت فن آوری اطلاعات (شرکت توسعه فن آوری) و شرکت توسعه تجارت به همراه خود بانک در این دوره از نمایشگاه حضور خواهیم یافت.

    - در این دوره چه برنامه هایی برای حضورتان دارید؟ و چه اهدافی را در این نمایشگاه پی می گیرید؟

    در کنار اینکه اسپانسر سطح 2 نمایشگاه هستیم بحث حضور در پنل های تخصصی، ارائه خدمات و دستاوردهای بانک و شعبه آنلاین در دستور کار ماست. همچنین با توجه به رفع تحریم ها، بحث فعالیت های بین المللی با هدف جذب مشتریان از دیگر برنامه های بانک است که در این خصوص مذاکراتی با سطح مدیران ارشد بانک انجام گرفته است.

    - ارزیابی خود شما از  برگزاری نمایشگاه  بورس، بانک، بیمه به عنوان یک رویداد در عرصه پولی – مالی کشور، چیست؟

    نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، بزرگترین تجمع سازمان ها، شرکت ها و بانک ها و به عبارتی بازار پولی و مالی  در تمام کشور است. فرصت منحصر به فردی که  مخاطبان خاص خود را دارد. این نمایشگاه تخصصی می تواند فرصتی برای ارائه دستاوردها، تبادل نظر و ارائه نقطه نظرات در شبکه بانکی باشد. همچنین معرفی دستاوردها، مذاکرات و آشنایی با فعالیت های بانکی می تواند برای مشتریان نیز مفید باشد به همین دلیل امیدواریم همه بانک ها، حضور قوی در این نمایشگاه داشته باشند.

    برچسب ها