عصر خودرو

راهکارهای تولید محصولات جدید مورد نیاز خودروسازان و خطوط نفت و گاز

عصر بازار- جهت بررسی راهکارهای تولید محصولات جدید مورد نیاز خودرو سازان و خطوط نفت و گاز با توجه به شریط بازار، جلسهای با حضور مدیران، روسا، دفاتر فنی تولید و کارشناسان نواحی تولید فولاد سازی، نورد گرم و سرد ، متالورژی و روشهای تولید و همچنین کارشناس شرکت دانیلی برگزار گردید.

راهکارهای تولید محصولات جدید مورد نیاز خودروسازان و خطوط نفت و گاز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از دنیای معدن، در این جلسه ابتداء  گزارشی از روند کیفیت محصولات در واحدهای خودرو سازی (ایران خودرو و سایپا ) و ضرورت توجه ویژه در تأمین به موقع و باکیفیت محصولات مورد نیاز  این صنایع ارائه گردید و در ادامه آلساندرو استنیکوکارشناس شرکت دانیلی که دارای تجربیات زیاد در شرکت های طراح محصولات خاص می باشد در ارتباط با انواع محصولات جدید در صنایع  خودرو از جمله فولاد های  DP600 , IF AH55 , M5 ,  و... و روشهای تولید این محصولات را  ارائه نمود، ضمن اینکه در ارتباط با تولید محصولات خطوط نفت و گاز به خصوص فولاد های API توضیحات لازم از سوی وی ارائه گردید.
    شایان ذکر است، در ادامه این نشست، کارشناسان نواحی بهره برداری  با ارائه سوالات فنی ، موارد طرح شده را مورد بحث و تبادل نظر  با ایشان  قرار دادند.

    برچسب ها