عصر خودرو

نماگر بورس اولین روز آخرین هفته خرداد ماه را مثبت آغاز کرد

عصر بازار- در طی معاملات امروز شنبه ۲۹ خرداد ماه هفته پایانی بازار بورس اوراق بهادار در حالی آغاز شد که شاخص کل با ۲۹ واحد افزایش شاخص ۷۳ هزار و ۹۰۶ واحد را به خود تخصیص داد.

نماگر بورس اولین روز آخرین هفته خرداد ماه را مثبت آغاز کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در همین راستا بازار اول نیز از این افزایش بی بهره نبود و با 56 واحد صعود شاخص 51 هزار و 279 واحدی را برای خود رقم زد. این در حالی است که بازار دوم به روند رکودی ادامه داد و 146 واحد افت کرد و رقم 164 هزار و 202 واحدی را ثبت کرد.

    افزون بر این شاخص صنعت با افزایش 4 واحدی شاخص 61 هزار و 761 واحد رقم خورد. در این راستا 30 شرکت برتر 3 واحد رشد داشت و شاخص 2 هزار و 985 واحدی را به خود اختصاص داد و 50 شرکت برتر این بازار با صعود اندک خود 2 هزار و 935 واحد رقم خورد.

    همچنین در داد وستد های امروز 628 میلیون سهم به ارزش 1 میلیون و 432 هزار 991 میلیون ریال در 41 هزار و 691 مرتبه معامله شد و ارز ش بازار را به 3 میلیون و 136 هزار و 119 میلیارد ریال رساند.

    این در حالی است که سهام شرکت های ریخته گری تراکتورسازی ایران ، صنایع ریخته گری ایران و سرمایه گذاری دارویی تامین بیشترین تقاضا رابه خود اختصاص دادند. در این راستا بیشترین عرضه را پتروشیمی فن آوران، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی و خوراک دام پارس کسب کردند.

    از سویی دیگر بیشترین افزایش را سهام حق تقدم کویر تایر، ح توریستی و رفاهی آبادگران و سرمایه گذاری اعتبار ایران از آن خود کردند و سهام ح بیمه ملت، فرآوری مواد معدنی ایران و پالایش نفت تبریز بیشترین کاهش را در پایان معاملات امروز رقم زدند.

    برچسب ها