عصر خودرو

گزارش هفتگی؛

رونق معاملات پلیمرها در ماه رمضان

عصر بازار- معاملات محصولات پلیمری در هفته ای که گذشت شرایطی مشابه با دو هفته قبل را دنبال کرد، به طوری که شمار زیادی از کالاها با استقبال خریداران مورد معامله قرار گرفت که در صدر آنها محصولات پی وی سی قرار داشت.

رونق معاملات پلیمرها در ماه رمضان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، به گفته فعالان بازار، مشکلات تولید و عرضه پی وی سی ها و کمبود این کالاها در بازار داخل از دلایل رشد تقاضا برای این محصولات است.

    به این ترتیب اکثر گریدهای عرضه شده با افزایش تقاضا در هفته گذشته روبه رو شده و پی وی سی ها با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

    پلی استایرن های معمولی و مقاوم، پلی اتیلن های سبک فیلم و همچنین برخی از گریدهای پلی اتیلن های ترفتالات و پلی استایرن های انبساطی نیز در هفته ای که گذشت جذابیت داشته و از این رو با رقابت از سوی خریداران مورد معامله قرار گرفتند.

    به گفته کارشناسان با وجود قرار گرفتن در ماه رمضان ، معاملات با رونق انجام می شود  و این موضوع نشان می دهد که بازار محصولات پلیمری همچنان با تحرک روبه رو است.

    با این حال معاملات پلیمرها در هفته ای که گذشت با تعادل برای پلی پروپیلن ها، پلی اتیلن های سنگین فیلم و تزریقی و همچنین پلی اتیلن های سبک خطی دنبال شد.

    به این ترتیب اکثر معامله گران انتظار ندارند که در کوتاه مدت شاهد تغییرات بسیار زیادی در بازار محصولات پتروشیمی باشند.

    برچسب ها