عصر خودرو

نشست بین المللی سن پترزبورگ با پانل «ایران بدون تحریم» آغاز شد

عصر بازار- نشست بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ روسیه با حضور ۸۰۰ هیات دولتی و غیر دولتی از کشورهای مختلف جهان امروز (پنجشنبه) با حضور هیات جمهوری اسلامی گشایش یافت که یکی از مباحث تخصصی آن «ایران پسا تحریم» است.

نشست بین المللی سن پترزبورگ با پانل «ایران بدون تحریم» آغاز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، برنامه کاری هیات ایران به سرپرستی محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و حضور مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، افزون بر شرکت در نشست های عمومی و تخصصی این همایش سه روزه، مشارکت در پانل ایران پسا تحریم است که در جمع هیات های مختلف و همچنین نمایندگان شرکت های اقتصادی و سرمایه گذاری خارجی برگزار خواهد شد.
    دیدار و رایزنی های دو جانبه وزیر صنعت و اعضای هیات ایرانی با مقام های روسی حاضر در این همایش و همچنین نمایندگان شرکت های ایرانی از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است.
    الکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه نیز اعلام کرده است که در حاشیه نشست بزرگ بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ با وزیر صنعت و رییس هیات ایرانی دیدار و در باره گسترش همکاری ها در حوزه های مختلف مذاکره خواهد کرد.
    گستردگی برگزاری و تنوع محورهای مورد بررسی در این همایش با فرصت بسیار انجام رایزنی های گسترده و عقد قرارداد بین شرکت کنندگان، توجه روزافزون کارشناسان اقتصادی، سرمایه گذاران و رسانه ها را به خود جلب کرده است، بگونه ای که حدود دو هزار خبرنگار و تحلیلگر اقتصادی رسانه های کشورهای مختلف در این نشست فعالیت می کنند.
    سال 2015 که این همایش میزبان بیش از 45 رئیس جمهوری، نخست وزیر و وزیر از 32 کشور جهان و حدود دو هزار خبرنگار بود، شرکت های روسی با آمادگی قبلی و رایزنی های گسترده در بخش بازرگانی موفق شدند 205 قرارداد به ارزش پنج میلیارد و 300 میلیون یورو امضا کنند.

    برچسب ها