عصر خودرو

لویدزلیست:

ایران بازار خوبی برای حامل های پتروشیمی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود

عصر بازار- نشریه اقتصادی «لویدزلیست» گزارش داد: پیش بینی ها حاکی از آن است که ایران با افزایش میزان صادرات اتالین/گاز مایع، بازار خوبی برای کشتی های حامل این محصولات در سال ۲۰۱۷،خواهد بود.

ایران بازار خوبی برای حامل های پتروشیمی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، این نشریه به نقل از «Lauritzen Kosan» رئیس کشتیرانی J.Lauritzen دانمارک، نوشت: به دنبال سرمایه گذاری ایران در بخش تولید گاز پتروشیمی، پیش بینی می شود در سال آینده، شاهد حجم صادراتی فراوان اتالین از سوی ایران باشیم.

    وی افزود: ایران در سال 2017 سال مهمتری از لحاظ صادرات پتروشیمی را تجربه خواهد کرد.
    Lauritzen Kosan ادامه داد: پیش بینی می شود در سایه افزایش صادرات اتالین از ایران، اندازه حمل کننده های اتالین/گاز مایع از هشت هزار میلیون cu به 12 هزار میلیون cu افزایش یابد.
    این نشریه اقتصادی در ادامه نوشت: کارگوهای اتالین ایران به اروپا و آسیا صادر می شوند و به دلیل آسان بودن نسبی تولید این محصول در ایران، از قیمت پایین تری نسبت به اتالین کشورهای دیگر برخوردار است.
    گفتنی است اتالین در صنعت پتروشیمی برای ساخت پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرد و افزایش صاردات اتالین از سوی بخش کشتیرانی که با معضل بار اضافی کشتی ها دست و پنجه نرم می کند، مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها