عصر خودرو

مدیر عامل کروز:

کروز حتی یک سهم از کوثر نمی‌خرد

خریدار سهام مدیریتی گروه بهمن کیست؟

عصر بازار- در حالی که گفته می شود نامه نهادهای بالاسری موسسه کوثر مبنی بر منع این موسسه از هرگونه واگذاری سهام گروه بهمن باعث شده تا قطعه‌سازان کروز فعلا از این مزایده کنار گذاشته شوند، مدیر عامل کروز گفت: حتی یک سهم از کوثر نمی‌خریم.

کروز حتی یک سهم از کوثر نمی‌خرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس،  یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود گفت: موسسه اعتباری کوثر، در مزایده سهام سه شرکت سرمایه گذاری توسعه انرژی هور، فن پردازان بهمن و سرمایه گذاری اندیشه فردا را که در مجموع مالک 62.2 درصد سهام گروه بهمن هستند، امروز به صندوق جوانان خیر واگذار کرد.

    این در حالی است که پیش تر گزارش‌های دریافتی از تلاش گروه قطعه سازی کروز برای تملک این دارایی مدیریتی حکایت داشت.

    نادر عبدالحسینی سخا، مدیر عامل گروه قطعه سازی کروز پس از برگزاری این مزایده  گفت: « کروز از موسسه کوثر حتی یک برگه سهام خریداری نکرده است» و مذاکره ای برای حضور در مزایده خرید سهام گروه بهمن وجود ندارد.

    بر اساس این گزارش، قیمت پایه کل این مزایده 16 هزار میلیارد ریال و مبلغ سپرده شرکت در مزایده 1.500 میلیارد ریال تعیین شده بود.

    سرمایه ثبت شده شرکت سرمایه گذاری اندیشه فردا ( سهامی عام) 20 میلیارد ریال، سرمایه ثبت شده شرکت سرمایه گذاری توسعه انرژی هور (سهامی عام) 10 میلیارد ریال و سرمایه ثبت شده شرکت فن پردازان بهمن(سهامی خاص) 10 میلیون ریال اعلام شده و نوع فعالیت هر سه شرکت نیز، سرمایه گذاری است.

     

     

    برچسب ها