عصر خودرو

نفت ۵ روز متوالی کاهش یافت;

آمریکا تولیدات خود را افزایش می دهد

عصر بازار- به دلیل افزایش تولیدات نفت آمریکا در هفته گذشته باعث شده که قیمت نفت کاهش پیدا کرده است.

آمریکا تولیدات خود را افزایش می دهد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از خبرآنلاین، نفت 5 روز متوالی کاهش داشت و به طولانی ترین افت پس از فوریه رسیده است . آمار صنعت آمریکا نشان می دهد که تولیدات نفت خام افزایش یافته و دوباره به مرحله عرضه بیش از تقاضا رسیده است.

    شاخص نفت پس از کاهش 5.4 درصدی 4 ماه گذشته کاهش 1.9 درصدی را در بازار نیویورک تجریه کرد. استخراج نفت آمریکا هفته گذشته 1.16 میلیون بشکه افزایش داشته است. دولت نیجریه که تولیدات خود را متوقف کرده و به کمترین میزان از 27 سال گذشته رسیده اعلام کرده است که برای اولین بار تلاش می کند که صلح ایجاد کند و دوباره تولیدات خود را شروع کند.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افزایش 80 درصدی که پس از کاهش فوریه رخ داد موجب شده است که هیجان تولیدکنندگان را افزایش دهد و باعث تولیدات بیشتری در بازار نفت شود.

    آمریکا چاه های حفاری خود را دو هفته متوالی است که افزایش داده و کانادا بر این تلاش است که دوباره تولیدات خود را شروع کند. این مسئله دوباره موجب ایجاد فضای عرضه بیش از تقاضا می شود.

    قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت با کاهش 94 سنت به 47.55 دلار رسید که در بازار آمریکا صبح با قیمت 48.12 دلار شروع کرد. ذخیره های نفت در هفته گذشته به میزان 2.33 میلیون بشکه کاهش یافت.

    برچسب ها