عصر خودرو

با امضای یک تفاهم نامه صورت گرفت؛

ورود کره‌ جنوبی به بخش خرده فروشی ایران

عصر بازار- قائم‌مقام یک شرکت فروشگاههای زنجیره‌ای کره جنوبی بعد از امضای تفاهم نامه با یک فروشگاه زنجیره ای ایرانی از توسعه کسب و کار خرده فروشی در ایران خبرداد و گفت: تلاش خود را برای انتقال دانش و تجربه خرده فروشی مدرن به ایران به کار می‌بندیم.

ورود کره‌ جنوبی به بخش خرده فروشی ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، کیم با اشاره به برنامه‌های خود برای سرمایه‌گذاری و حضور در عرصه خرده‌فروشی ایران با همکاری فروشگاه زنجیره‌ای رفاه اظهار کرد: پتانسیل بزرگی در ایران در رابطه با فروشگاه‌های زنجیره‌ای وجود دارد و بر این اساس فرصت همکاری با فروشگاه زنجیره‌ای رفاه می‌تواند برای ما موقعیتی مناسب باشد؛ چراکه این دو، شرکت‌هایی پیشرو در عرصه فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند.

    وی با اشاره به توسعه کسب و کار خرده‌فروشی از سوی کره‌جنوبی در ایران افزود: این شرکت  کره جنوبی، ایده‌ها و مدل‌های جدیدی برای بازار ایران در نظر گرفته است که معرفی خواهد کرد، ضمن اینکه موقعیت ما در کره جنوبی به نحوی است که تمام تلاش خود را برای انتقال دانش و تجربه به ایران به کار خواهیم بست.

    قائم‌مقام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایمارت کره جنوبی در خصوص سرمایه‌گذاری در ایران افزود: شباهت‌های بسیاری میان ایران و کره جنوبی وجود دارد اما هنوز فاصله‌های زیادی هم هست که باید برای همکاری مشترک با ایران در نظر گرفته شود. در این میان تمرکز ما بیشتر بر روی همکاری با فروشگاه زنجیره‌ای رفاه متمرکز است تا بتوانیم به عنوان یک همکار و شریک انحصاری و استراتژیک در بازار ایران با این شرکت کار کنیم.

    بنابر این گزارش،  فرشید گل زاده کرمانی، مدیرعامل شرکت فروشگاههای زنجیره‌ای رفاه نیز گفت: شرکت ایمارت کره جنوبی یکی از شرکتهای اصلی و بزرگ خرده‌فروشی در کره جنوبی است که در حوزه تجارت الکترونیکی و توسعه فروشگاههای هایپر، از تجربیات خوبی برخوردار است.

    وی افزود: تفاهم‌نامه‌ای که امروز شرکت رفاه با شرکت کره‌ای به امضا رساند، در زمینه توسعه تجارت الکترونیک در منطقه خاورمیانه، توسعه فروشگاه‌های کوچک محلی و سرمایه گذاری مشترک در توسعه هایپرمارکت ها است که در آن، انتقال دانش و تجربه را نیز دنبال می‌کنیم.

    گل زاده کرمانی گفت: همچنین به دنبال توسعه تولید محصولات کره‌ای در ایران با محوریت ارتقای تولید داخلی هستیم تا بتوان بخشی از زنجیره ارزش خارجی را به ایران منتقل کرد و بر پایه تولید ملی، همکاری مشترک را شکل داد.

    وی اظهار داشت: تیم‌های کاری در دو طرف مشخص‌شده تا زمینه‌های مختلف همکاری را بررسی کنند؛ به خصوص اینکه شرکت ایمارت، تجربه خوبی در کره جنوبی داشته و به عنوان یک شرکت کره‌ای می‌تواند با بسیاری از شرکت‌های خارجی رقابت کند. به هر حال تمرکز اصلی ما بر انتقال دانش است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها