عصر خودرو

افزایش ۱۳۰ درصدی خرید نفت کره جنوبی از ایران در ماه می

عصر بازار- اداره گمرک کره جنوبی اعلام کرد سئول در ماه می امسال روزانه ۲۹۷ هزار و ۶۲۵ بشکه نفت از ایران خریده است که حدود ۱۳۰ درصد بیش از مدت مشابه پارسال است.

افزایش ۱۳۰ درصدی خرید نفت کره جنوبی از ایران در ماه می
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، بر اساس آمارهای اداره گمرک کره جنوبی، صادرات نفت ایران به کره جنوبی در ماه می نسبت به مدت مشابه پارسال حدود 130 درصد افزایش یافته است.

    آمارهای گمرک کره جنوبی نشان داد سئول در ماه گذشته میلادی 1 میلیون و 258 هزار و 714 تن (روزانه 297 هزار و 625 بشکه) نفت از ایران خریده است. این کشور در مدت مشابه سال گذشته 541 هزار و 510 تن از ایران وارد کرده است.

    بر اساس این آمار، کره جنوبی، در 5 ما نخست امسال، 5 میلیون و 78 هزار و 768 تن معادل یک میلیون و 200 هزار و 883 بشکه نفت خام در روز نفت از ایران خریده است که این رقم برای مدت مشابه سال 2015 برابر با 2 میلیون و 459 هزار و 566 تن بوده است.

    آمارهای گمرک کره جنوبی نشان داد در مجموع، کره جنوبی در ماه گذشته 12.43 میلیون تن معادل 2.94 میلیون بشکه در روز نفت وارد کرده است. این حجم 4 درصد کمتر از 13 میلیون تن نفت وارد شده از سوی این کشور در ماه می 2015 است.

    به گزارش رویترز، آمارهای نهایی واردات نفت کره جنوبی در ماه گذشته توسط شرکت ملی نفت این کشور اواخر این ماه منتشر خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها