عصر خودرو

قیمت جهانی نفت کاهش یافت

عصر بازار- قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز چهارشنبه به کمترین رقم در سه هفته اخیر رسید.

قیمت جهانی نفت کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، قیمت جهانی نفت در ساعات اولیه بازار معاملات آتی روز چهارشنبه به دلیل نگرانی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و افزایش ذخایر نفت خام آمریکا بار دیگر با روند نزولی روبرو شد و به کمترین رقم در 3 هفته اخیر رسید.

    در همین حال، قیمت نفت دریای برنت با 75 سنت کاهش به 49 دلار و 8 سنت در هر بشکه رسید، ضمن اینکه قیمت نفت وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا هم با 77 سنت کاهش در برابر 47 دلار و 55 سنت به ازای هر بشکه معامله شد.

    براساس اطلاعات منتشر شده، ذخایر نفت خام آمریکا در هفته منتهی به 10 ژوئن با 1.2 میلیون بشکه افزایش به 536.7 میلیون بشکه رسید، این در حالی است که پیش از این کارشناسان اقتصادی کاهش 2.3 میلیون بشکه ای را برای ذخایر نفت خام این کشور بر آورد کرده بودند.

    البته آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد که توازان عرضه و تقاضا در بازارهای جهانی نفت برقرار شده است اما این روند در اوایل سال آینده میلادی با فزونی عرضه مواجه خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها