عصر خودرو

ادامه روند نزولی نماگر بورس

عصر بازار- نماگر بازار سهام در معاملات روز جاری با ۷۴۰ واحد ریزش به رقم ۷۳ هزار و۹۵۹ واحدی رسید.

ادامه روند نزولی نماگر بورس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در دادو ستد های روز سه شنبه 25 خرداد ماه، 920 میلیون سهم به ارزش دو میلیون و 16 هزار و 492 میلیون ریال در 62 هزار و 758 دفعه مورد معامله قرار گرفت.

    بر این اساس، ارزش روز بورس تهران 313 هزار و 833 میلیارد و 500 میلیون تومان شد.

    افزون بر این، در معاملات سومین روز کاری هفته، شاخص بازار اول با 639 واحد کاهش به رقم 51 هزار و 201 واحدی بازگشت. از سویی، شاخص بازار دوم با 899 واحد ریزش رقم 165 هزار و 5 واحد را به خود اختصاص داد.

    همچنین، شاخص صنعت با کاهش 619 واحدی رقم 61 هزارو 734 واحد را برای خود ثبت کرد. این در حالی است که شاخص 30 شرکت برتر با 40 واحد افت شاخص به رقم 2 هزارو 979 واحد و شاخص 50 شرکت با 31 واحد ریزش به رقم 2 هزار و 940 واحدی بازگشت.

    در معاملات روز جاری بورس تهران، سهام شرکت های ایران ارقام، کارخانجات قند قزوین و قند مرودشت با بیشترین تقاضا در صف خرید قرار گرفتند.

    علاوه بر این، سهام شرکت های سایپا، سرمایه گذاری رنا و صنایع کاغذ سازی کاوه در داد و ستد های روز سه شنبه وارد صف فروش شدند.

    از سوی دیگر، بیشترین افزایش قیمت را سهام شرکت های فرآوری مواد معدنی ایران، ایران ارقام ریخته گری تراکتور سازی ایرانم و بیشترین کاهش قیمت را ح محور سازان ایران خودرو، ح پتروشیمی شازند و ح توریستی و رفاهی آبادگران به خود اختصاص دادند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها