عصر خودرو

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام:

تامین اعتبار خرید تضمینی ذرت

عصر بازار- مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: ۴۳ میلیارد تومان پول ذرت‌کاران خوزستانی امروز از بانک دریافت و تا پنج‌شنبه هفته جاری به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

تامین اعتبار خرید تضمینی ذرت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، علیرضا ولی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام  با بیان اینکه محصول ذرت‌ خوزستانی‌ها سال گذشته برای اولین بار و به صورت پایلوت در بورس کالا عرضه شد، گفت: هنوز مطالبات ذرت‌کاران خوزستانی بابت مابه‌التفاوت قیمت عرضه ذرت در بورس با نرخ تضمینی پرداخت نشده است.

    مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه ذرت کاران خوزستانی 43 میلیارد تومان از دولت طلب دارند، افزود: وجه آن امروز از بانک دریافت و در قالب یک حواله تا فردا به حساب سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان واریز می‌شود و تا پنج‌شنبه هفته جاری هم توسط سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

    ولی تصریح کرد: بخشی از وجه خرید ذرت چند روز پس از عرضه در بورس کالا، به کشاورزان پرداخت شد، اما  43 میلیارد تومان مابه‌التفاوت پول عرضه ذرت در بورس کالا با نرخ خرید تضمینی هنوز پرداخت نشده که تا دو روز دیگر به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

    براساس این گزارش: سال گذشته به صورت آزمایشی طرح عرضه ذرت در بورس کالا به اجرا در آمد که طی آن کشاورزان خوزستانی 190 هزار تن ذرت در بورس کالا عرضه کردند.

    این گزارش می‌افزاید: همچنین 310 هزار تن ذرت به نرخ تضمینی در سایر استان‌ها خریداری شد که تمام مطالبات کشاورزان در این بخش به طور کامل پرداخت شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها