عصر خودرو

معامله شکر سفید و جو دامی در تالار محصولات کشاورزی

عصر بازار- تالار محصولات کشاورزی روز دوشنبه ۲۴ خردادماه شاهدمعامله ۵۰ تن جودامی استان خوزستان در قالب طرح قیمت تضمینی و ۲ هزار و ۶۷۵ تن شکر سفید کارخانه های قند امیرکبیر، دعبل، کشت و صنعت دهخدا و کشت و صنعت فارابی بود.

معامله شکر سفید و جو دامی در تالار محصولات کشاورزی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، تالار محصولات صنعتی و معدنی در این روز معامله 500 تن کک متالورژی شرکت کک سازی زرند، 8 کیلوگرم شمش طلای استحصال مواد معدنی تخت سلیمان، 220 تن تیرآهن و 374 تن سبد میلگرد شرکت ذوب آهن اصفهان و یک هزار و 900 تن ورق سرد B و 350 تن ورق گالوانیزه و 7 هزار و 260 تن ورق گرم B و 3 هزار و 520 تن ورق گرم C شرکت فولاد مبارکه اصفهان را تجربه کرد. همچنین معامله 79 هزار و 306 تن انواع ورق فولادی این شرکت نیز در سامانه معاملات مچینگ به ثبت رسید.

    این گزارش حاکی است، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی در این روز معامله 11 هزار تن لوب کات، 2 هزار و 200 تن وکیوم باتوم، 500 تن گوگرد کلوخه و 7 هزار و 633 تن مواد پلیمری را تجربه کرد.
    براساس این گزارش 100 تن عایق رطوبتی و 3 هزار و 100 تن قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها