عصر خودرو

کارشناس ارشد نفتی هند:

ایران به تدریج در حال پیوستن به شبکه بانکی جهانی است

عصر بازار- معاون شرکت نفتی 'آبان آفشور' هند با بیان اینکه ایران به تدریج درحال پیوستن به شبکه بانکی جهانی است خاطرنشان کرد علائم لغو تحریم ها و پیوستن ایران به شبکه بانکی جهانی با پرداخت ۱۵ درصد از طلب این شرکت از سوی ایران نمایان شده است .

ایران به تدریج در حال پیوستن به شبکه بانکی جهانی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، 'سی پی گیال ' روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد این شرکت در دو ماه گذشته 45 میلیون دلار از طلب های خود را از ایران دریافت کرده و این نشانه خوبی از رفع مشکلات ناشی از تحریم ها است .
    وی خاطرنشان کرد انتظار می رود با برقراری ارتباط کامل کانال های بانکی، ایران بزودی تمامی طلب های این شرکت را تسویه کند.
    معاون شرکت 'آبان آفشور' هند که در زمینه حفاری میدان ها و سکوهای نفتی فعالیت می کند با اشاره به افزایش قیمت نفت به بالای 48 دلار درهر بشکه خاطرنشان کرد وضعیت بازار نفت به علت مازاد تولید همچنان بحرانی است .
    وی خاطرنشان کرد با افزایش قیمت نفت در 6 تا 8 ماه آینده و لغو تحریم ها ،فعالیت این شرکت در ایران گسترش می یابد.
    معاون شرکت نفتی 'آبان آفشور' هند گفت بسیاری از شرکت های وابسته به شرکت نفت ایران هم اکنون قراردادهای خود را با این شرکت تمدید کرده اند.
    حدود 35 درصد از درآمد شرکت 'آبان آفشور' هند از پنج سکوی حفاری در ایران تامین می شود و لغو تحریم ها به توسعه فعالیت های این شرکت کمک زیادی می کند.
    یک تحلیل گر اقتصادی نیز گفت که با لغو تحریم های ایران، هزینه بیمه که حدود 9 درصد از هزینه عملیات حفاری را تشکیل می دهد، کاهش می یابد.
    شرکت 'آبان آفشور'یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات حفاری دریایی درهند است .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها