عصر خودرو

مدیر عامل فرابورس ایران عنوان کرد:

جذب ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری خارجی طی دو ماه

عصر بازار- در سال جاری طی دو ماه و ۱۰ روز نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان وارد بازار سرمایه شده که مستقیما از طریق سرمایه گذاران خارجی بوده است.

جذب ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری خارجی طی دو ماه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از عصرمالی، امیر هامونی – مدیر عامل فرابورس ایران با اشاره به افزایش حجم و ارزش معاملات در ماه های پایانی سال گذشته گفت: پس از اجرایی شدن برجام در دی ماه سال گذشته، بازار سهام شاهد رشد قابل توجه حجم و ارزش معاملات بود.

    وی در پاسخ به سوال عوامل افت بازار سهام در ماه های اخیر گفت: فرابورس در این مدت شاهد رشد حجم و ارزش معاملات بوده است.

    مدیر عامل فرابورس با اشاره به ورود سرمایه گذاران خارجی در بازار فرابورس گفت: در سال گذشته حدود 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری مستقیم خارجی صورت گرفته است. در سال جاری نیز طی دو ماه و 10 روز نزدیک به 200 میلیارد تومان وارد بازار شده که مستقیما از طریق سرمایه گذاران خارجی بوده است.

    وی در ادامه خاطرنشان کرد: این امر می تواند امیدی باشد برای شرکت هایی که شاهد ورود سرمایه گذاری خارجی بودند تا بتوانند در شرایط جدید، سرمایه، دانش و تکنولوژی خود را ارتقا دهند.

    هامونی افزود: طبق روند 2 ماه اخیر می توان پیش بینی کرد که تا پایان سال جاری بازار روندی صعودی و مثبت را تجربه کند اما بهتر است که تحلیل نهایی درباره روند بازار را تحلیگران خبره اعلام کنند.

    مدیرعامل فرابورس همچنین از درخواست حدود 30 شرکت برای پذیرش در تابلوی صنایع کوچک فرابورس خبر داد و گفت: به زودی به درخواست این شرکت ها رسیدگی و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها