عصر خودرو

مدیرعامل بورس انرژی در گفت و گو با «عصربازار»؛

از هفته آینده سوخت هوایی ATK در بورس انرژی عرضه می شود

عصر بازار- مدیرعامل بورس انرژی عرضه سوخت هوایی ATK را در بورس انرژی، بیشتر به منظور صادرات می داند و می گوید: این فرآورده در بورس انرژی پذیرش شده و به زودی و احتمالا از هفته آینده این محصول در بورس انرژی عرضه می شود.

از هفته آینده سوخت هوایی ATK در بورس انرژی عرضه می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵:۰۰

    علی حسینی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری «عصربازار» با اشاره به اینکه پیشنهاد عرضه سوخت هوایی ATK در بورس انرژی از سوی شرکت ملی پخش داده شد، افزود: پس از ارائه این پیشنهاد، هیئت پذیرش بورس انرژی این فرآورده را پذیرفت و به زودی عرضه آن در بورس انرژی و بیشتر برای مقاصد صادراتی آغاز خواهد شد.

    وی در خصوص مقاصد صادراتی این فرآورده تشریح کرد: به دلیل اینکه سوخت هوایی ATK به صورت زمینی حمل و نقل می شود، خریداران خارجی این محصول بیشتر از کشورهای همسایه هستند. همچنین پیش از این، خود شرکت ملی پخش این محصول را به فروش می رسانده است.

    سوخت هوایی ATK از برشهای مستقیم نفت خام به دست می آید و در ساخت آن معمولاٌ از نفت سفید تولیدی واحد ایزوماکس پالایشگاه (ISO Kerosine) استفاده می شود. نفت مذکور به دلیل درجه خلوص بالا (نداشتن گوگرد, مرکاپتانها) و اسیدیته پائین پس از ترکیب با مواد افزودنی مورد نیاز (Metal Deactivator , ASA3 , Anti Oxidant) مستقیماٌ قابل مصرف است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها