عصر خودرو

تولید به مشکل خورد;

زیان ۱۱۴ میلیارد تومانی فولاد ارفع در سال ۹۴

عصر بازار- مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع در نامه‌ای خطاب به کارکنان این مجتمع با اشاره به زیان ۱۱۴ میلیارد تومانی در سال ۹۴اعلام کرد:در شرایط فعلی هرگونه مذاکره‌ای بی‌معنی بوده و تنها با عادی شدن وضعیت تولید، منطق گفت‌وگو و مذاکره وجاهت لازم را پیدا خواهد کرد.

زیان ۱۱۴ میلیارد تومانی فولاد ارفع در سال ۹۴
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، علیرضا خیاط مدیرعامل مجتمع آهن و فولاد ارفع در نامه‌ای اداری خطاب به کارکنان این مجتمع با تاکید بر این‌که از "درک کامل خطرات و ریسکهایی که شرایط فعلی برای ارفع به‌وجود آورده بی اطلاع هستید" خواستار بازگشت شرایط ناپایدار این مجتمع به حالت عادی شد.

    متن این نامه عینا در ذیل می‌آید؛

    «همکاران گرامی مجتمع آهن و فولاد ارفع

    شرکت ما سال 94 را با زیان 114 میلیارد تومان به پایان رسانید و سال 95 را با امید به بهبود نسبی وضعیت جهانی و ملی بازار فولاد، برای جبران زیان انباشته سنوات قبل آغاز کرد. برون‌رفت از شریط رکود فعلی که هنوز کاملا رفع نگردیده و ادامه بقا و بالندگی شرکت به درک صحیح وضع موجود و مساعی تک‌تک ما بستگی تام دارد.

    به زعم اینجانب مشکلات قانونی کارگری باید درون خانواده ارفع حل و فصل می‌گردید و از فرافکنی و تسری موضوع به خارج از مجتمع جدا جلوگیری به عمل می‌آمد.

    همکاران گرامی، اینجانب با اطلاع واثق از جمیع مسائل محیطی و با درک کامل از خطرات و ریسک‌هایی که شرایط فعلی برای ارفع به وجود آورده و شما از آن بی‌اطلاع می‌باشید، مصلحت همه را در این می‌بینم که هرچه زودتر شرایط ناپایدار فعلی به حالت عادی برگردد. لذا موکدا توصیه می‌کنم در اسرع وقت فعالیت‌های تولیدی از سر گرفته شود تا مجالی برای ادامه گفت‌وگوهای قبلی و حل و فصل مسائل در محیطی آرام و بدون تنش فراهم گردد.

    اینجانب آمادگی دارم به محض شروع مجدد تولید، کمافی‌السابق با نمایندگان واقعی شما (تاکید می‌کنم نمایندگی واقعی شما) جلساتی داشته باشم تا خواسته‌های به حق و قانونی شما را استماع و در حد توان شرکت، به برآوردن آنها اهتمام نمایم و شما نیز باید متقابلا دست از خواسته‌های غیرقانونی برداشته اجازه دهید محیط آماده مذاکره گردد.

    توجه داشته باشید که فرصت‌ها همیشه در دسترس باقی نمی‌مانند لذا باید همگی هوشیار باشیم و اجازه ندهیم معدود افرادی که هرگز خیرخواه شما و ارفع نبوده‌اند با سوءاستفاده از بعضی خواسته‌های قانونی شما و با ترجیح اغراض و عقده‌های شخصی خودبر مصالح جمع، بر موج حوادث سوار شوند و خدای ناکرده سرنوشت شما و رشکت را بر پایه منافع حقیر خویش به صورتی که زیبنده قامت خانواده ارفع نباشد رقم زنند.

    در خاتمه یادآوری می‌گردد در شرایط فعلی هرگونه مذاکره‌ای بی‌معنی بوده و تنها با عادی شدن وضعیت تولید، منطق گفت‌وگو و مذاکره وجاهت لازم را پیدا خواهد کرد.»

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها