عصر خودرو

نماگر بورس ۳۲ واحد دیگر افت کرد

عصر بازار- در دومین روز معاملاتی هفته سوم خرداد ماه، بورس اوراق بهادارتهران بار دیگرشاخص کل با ریزش ۳۲ واحدی مواجه شد و با رقم ۷۴ هزار و ۸۱۷ واحدی به کار امروز خود خاتمه داد.

نماگر بورس ۳۲ واحد دیگر افت کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، این در حالی است که بازار اول 121 واحد ریزش داشت و شاخص آن به 51 هزارو 880 واحدی رسید. از سوی دیگر بازار دوم روند صعودی را در پیش گرفت و با 517 واحد افزایش به شاخص 166 هزار و 414 واحدی رسید.

    افزون بر این شاخص صنعت با رقم 62 هزار و 427 واحدی 17 واحد افت را تجربه کرد. در این راستا 30 شرکت برتر تنها با 1 واحد افت شاخص داشت و رقم 3 هزار و 20 واحدی را به خود اختصاص داد و برای 50 شرکت برتر نیز شاخص 2 هزار و 978 واحدی با کمتر از 1 واحد افزایش رقم خورد.

    در همین راستا در معاملات امروز 872 میلیون سهم در 59 هزار و 859 مرتبه مورد معامله قرار گرفت و ارزش معاملات امروز رقم 2 میلیون و 401 هزار و75 میلیون ریال ثبت شد. بنابراین ارزش بازار بورس تهران مبلغ 3 میلیون و 175 هزار و 141 میلیارد ریال رقم خورد.

    این در حالی است که صف خرید امروز را سهام شرکت های عمران و توسعه فارس، ماشین سازی نیرو محرکه و صنایع دارویی رازک تشکیل دادند و در طرف مقابل پتروشیمی شیراز ، پتروشیمی فن آوران و نیرو ترانس در صف فروش حضور داشتند.

    در این راستا بیشترین افزایش را شرکت های ح بین المللی محصولات پارس ، سپنتا و عمران و توسعه فارس به خود اختصاص دادند و بیشترین تاثیر منفی را شرکت های ح معدنی و صنعتی چادر ملو ، کارخانجات قند قزوین و گروه صنعتی بوتان روی شاخص بازار معاملات امروز داشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها