عصر خودرو

مقام مسئول:

۱۰۰ درصد تعمیرات نیروگاه های برق حرارتی کشور انجام شد

عصر بازار- معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی از انجام تعمیرات اساسی، دوره ای و بازدید مسیر داغ همه نیروگاه های حرارتی کشور تا تاریخ ۱۵ خردادماه گذشته خبر داد.

۱۰۰ درصد تعمیرات نیروگاه های برق حرارتی کشور انجام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، «عبدالرسول پیشاهنگ» امروز (یکشنبه) در نخستین نشست خبری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی افزود: شبکه برق ایران اسلامی با ظرفیت افزون بر 74 هزار مگاواتی، رتبه نخست واحدهای تولیدی در خاورمیانه و رتبه چهاردهم جهان را داراست که 55 هزار و 718 مگاوات آن ها را واحدهای حرارتی تشکیل می دهند.
    به گفته این مقام مسئول، 534 واحد نیروگاهی حرارتی در سراسر کشور، وظیفه تامین و تولید برق را بر عهده دارند که 38 درصد آنها (204 واحد) دولتی و مابقی 62 درصد (330 واحد) آنها خصوصی است.
    وی از انجام تعمیرات اساسی همه این تعداد نیروگاه حرارتی کشور تا 15 خرداد ماه گذشته خبر داد و بیان داشت: این تعمیرات شامل تعمیرات اساسی، تعمیرات دوره ای و بازدید مسیر داغ است که تا ظرفیت 90 هزار مگاوات به انجام رسید.
    پیشاهنگ ادامه داد: برخی واحدها به دلیل کارکرد زیاد، سالیانه چند بار باید مورد تعمیر قرار بگیرند و به همین دلیل و برای تامین امنیت برق شبکه کشور تعمیرات نیروگاه ها مطابق برنامه زمانبندی شده به انجام رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها