عصر خودرو

کدال منتشر کرد؛

نگاهی بر عملکرد سال ۹۴ صنعتی نیرو محرکه

عصر بازار- شرکت صنعتی نیرو محرکه در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۴، معادل ۱۳۰ میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۴۶ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد.

نگاهی بر عملکرد سال ۹۴ صنعتی نیرو محرکه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا ، شرکت صنعتی نیرو محرکه صورت های مالی یکساله منتهی به 29 اسفندماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در سال گذشته و با سرمایه 893 میلیارد و 25 میلیون ریال مبلغ پنج هزار و 162 میلیارد و 71 میلیون ریال درآمد عملیاتی داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ 403 میلیارد و 10 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص این شرکت نیز هزینه‌های فروش، اداری و عمومی و هزینه‌های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 149 میلیارد و 654 میلیون ریال بدست آمد.

    از سود عملیاتی نیز هزینه های مالی کسر و با افزوده شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن سود خالص دوره به مبلغ 130 میلیارد و 766 میلیون ریال محاسبه شد و بر این اساس مبلغ 146 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 222 میلیارد و 860 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها