عصر خودرو

در سال گذشته رخ داد؛

کسب سه هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال سود انباشته "بمپنا"

عصر بازار- شرکت تولید برق عسلویه مپنا در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۴ معادل سه هزار و ۵۱۰ میلیارد و ۴۹۲ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای خود منظور کرد.

کسب سه هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال سود انباشته "بمپنا"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت تولید برق عسلویه مپنا صورت‌های مالی یکساله منتهی به پایان اسفندماه 94 را بصورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش "بمپنا"، در سال گذشته با سرمایه 728 میلیارد ریال مبلغ سه هزار و 576 میلیارد و 128 میلیون ریال درآمد عملیاتی داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ دو هزار و 248 میلیارد و 949 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های فروش،اداری و عمومی کسر شد و سود عملیاتی دوره برابر دو هزار و 245 میلیارد و 820 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی نیز هزینه‌های مالی و هزینه‌های غیر عملیاتی کسر شد و سود خالص دوره برابر یک هزار و 295 میلیارد و 581 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ یک هزار و 780 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ سه هزار و 510 میلیارد و 492 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها