عصر خودرو

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام:

مطالبات ذرت‌کاران خوزستانی تا آخر هفته پرداخت می‌شود

عصر بازار- مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه ۲۰ میلیارد تومان از مطالبات ذرت‌کاران خوزستانی هنوز پرداخت نشده است، گفت: این پول تا آخر هفته جاری به آنها پرداخت می‌شود.

مطالبات ذرت‌کاران خوزستانی تا آخر هفته پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، علیرضا ولی با بیان اینکه محصول ذرت‌ خوزستانی‌ها سال گذشته برای اولین بار و به صورت آزمایشی در بورس کالا عرضه شد، گفت: به دنبال این اقدام ذرت‌کاران پول فروش ذرت را از بورس کالا دریافت کردند، اما هنوز موفق به اخذ مابه‌التفاوت قیمت عرضه ذرت در بورس با نرخ تضمینی نشده‌اند.

    وی با بیان اینکه این مابه‌التفاوت باید توسط دولت پرداخت شود، افزود: پول خرید تضمینی ذرت سایر استان‌ها سال گذشته به طور کامل به کشاورزان پرداخت شد، اما بخشی از مطالبات ذرت‌کاران خوزستانی تا آخر هفته جاری به آنها پرداخت می‌شود.

    ولی ارزش ذرت خریداری شده از کشاورزان خوزستانی را 60 میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: 40 میلیارد تومان از این مبلغ توسط بورس کالا و چند روز پس از عرضه محصول در بورس به آنها پرداخت شد اما 20 میلیارد تومان مابه‌التفاوت پول عرضه ذرت در بورس کالا با نرخ خرید تضمینی  هنوز پرداخت نشده است.

    مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام بیان داشت: با اقدامات انجام شده برای اخذ تسهیلات از بانک، تا آخر هفته جاری پول ذرت‌کاران خوزستانی پرداخت می‌شود.

    براساس این گزارش: سال گذشته به صورت پایلوت طرح عرضه ذرت در بورس کالا به اجرا در آمد که طی آن کشاورزان خوزستانی 190 هزار تن ذرت در بورس کالا عرضه کردند که علیرغم گذشت 5 ماه از آن زمان این دسته از کشاورزان هنوز بخشی از مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند.

    این گزارش می‌افزاید: همچنین 310 هزار تن ذرت در سایر استان‌ها به نرخ تضمینی خریداری شد که تمام مطالبات کشاورزان در این بخش به طور کامل به آنها پرداخت شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها