عصر خودرو

ریزش ۱۰۲۶ واحدی نماگر بورس در اولین روزهفته

عصر بازار- در اولین روز معاملاتی هفته سوم خرداد ماه، بورس اوراق بهادارتهران در حالی هفته را آغاز کرد که سهامداران با افت شدید شاخص مواجه شدند و شاخص کل امروز ۷۴ هزار و ۸۵۰ واحد رقم خورد.

ریزش ۱۰۲۶ واحدی نماگر بورس در اولین روزهفته
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، این در حالی است که بازار اول 910 واحد ریزش داشت و شاخص آن به 52 هزار واحدی رسید. از سوی دیگر بازار دوم نیز از این کاهش در امان نبود و یک هزار و 105 واحد افت شاخص داشت و شاخص آن به رقم 165 هزار و 897 واحدی رسید.

    افزون بر این شاخص صنعت با رقم 62 هزار و 445 واحدی 882 واحد افت را تجربه کرد. در این راستا 30 شرکت برتر 59 واحد افت شاخص داشت و رقم 3 هزار و 21 واحدی را به خود اختصاص داد و برای 50 شرکت برتر نیز شاخص 2 هزار و 977 واحدی با 46 واحد کاهش رقم خورد.

    در همین راستا در معاملات امروز 1 هزار و 26 میلیون سهم در 96 هزار و 449 مرتبه مورد معامله قرار گرفت و ارزش معاملات امروز رقم 1 میلیون و 966 هزار و 837 میلیون ریال ثبت شد. بنابر این ارزش بازار بورس تهران مبلغ 3 میلیون و 171 هزار و 576 میلیارد ریال رقم خورد.

    این در حالی است که صف خرید امروز را ح محور سازان ایران خودرو، نورد و قطعات فولادی و کنتور سازی ایران تشکیل دادند و در طرف مقابل پتروشیمی شیراز، سرمایه گذاری رنا و شیشه و گاز در صف فروش حضور داشتند.

    در این راستا بیشترین افزایش را سهام شرکت های دارویی رازک ، سپنتا و صنایع پتروشیمی خلیج فارس داشته و بیشترین تاثیر منفی را شرکت های پارس سوئیچ، ح بین المللی محصولات پارس و ح معدنی و صنعتی چادرملو روی شاخص بازار داشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها