عصر خودرو

طی ۱۲ ماه صورت گرفت؛

اختصاص دو هزار ریال سود به ازای هر سهم داروسازی جابرابن حیان

عصر بازار- شرکت داروسازی جابر ابن حیان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۴، مبلغ ۷۸۰ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ دو هزار و ۶۵ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

اختصاص دو هزار ریال سود به ازای هر سهم داروسازی جابرابن حیان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت داروسازی جابر ابن حیان صورتهای مالی 12 ماهه منتهی به 29 اسفندماه 94 را حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش "دجابر"، این شرکت در سال گذشته مبلغ دو هزار و 214 میلیارد و 518 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت.

    از درآمد این شرکت نیز بهای تمام شده فروش کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ 878 میلیارد و 213 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های اداری, عمومی و فروش کسر و با افزوده شدن درآمدهای عملیاتی معادل یک هزار و 84 میلیارد و 71 میلیون ریال سود عملیاتی دوره محاسبه شد.

    از سود عملیاتی نیز هزینه های مالی و مالیات کسر و درآمدهای غیر عملیاتی به آن اضافه شد و مبلغ 780 میلیارد و 477 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ دو هزار و 65 ریال سود به ازای هر سهم کنار محقق کرد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ یک هزار و 324 میلیارد و 973 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب های این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها