عصر خودرو

رکود ساخت و ساز صنعت سیمان را به کما برد

عصر بازار- یک نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: رکود حاکم بر ساخت و ساز صنعت سیمان را به کما برده به طوری که کارخانه‌های تولید سیمان وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند.

رکود ساخت و ساز صنعت سیمان را به کما برد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد بیاتیان نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در خصوص صنعت سیمان اظهار داشت: رکود حاکم بر ساخت و ساز صنعت سیمان را به کما برده به طوری که کارخانه‌های تولید سیمان وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند.

    وی با اشاره به صادرات سیمان به عراق گفت: صادرات سیمان به عراق متوقف شده  و همچنین عدم رونق در بخش ساخت و ساز و پیشرفت در پروژه‌های عمرانی این صنعت را با شوک مواجه کرده است.

    بیاتیان در ادامه بیان کرد: در واقع برای سطح تولیدی و تعطیلی حوزه ساخت و ساز باید فکر اساسی شود چرا که در غیر این صورت شاهد تعطیلی صنایع مرتبط با آن هستیم.

    وی تصریح کرد: وضعیت رکودی اقتصاد موجب شده که صنعت سیمان در رکود به سر ببرد و تا زمانی که بهبود در اوضاع اقتصادی کشور ایجاد نشود تقاضا برای سیمان افزایش پیدا نخواهد کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها