عصر خودرو

جو دامی، شکر سفید و گندم دوروم میهمانان تالار محصولات کشاورزی در روز شنبه

عصر بازار- تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران روز شنبه۲۲ خردادماه، شاهد عرضه ۷ هزار و ۶۴۲ تن جو دامی، شکر سفید و گندم دوروم است.

جو دامی، شکر سفید و گندم دوروم میهمانان تالار محصولات کشاورزی در روز شنبه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، یک هزار و 500 تن گندم دوروم استان های کرمانشاه، خوزستان، فارس، کرمان، لرستان و کهگیلویه و بویر احمد ، 96 تن شکر سفید بسته بندی کارخانه قند و شکر دعبل، 400 تن شکر سفید کارخانه های قند امیرکبیر، دعبل، کشت و صنعت فارابی و کشت و صنعت دهخدا و 100 تن جو دامی روسیه در این تالار عرضه می شود. همچنین 5 هزار و 546 تن جو دامی استان های بوشهر، خوزستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و گلستان در قالب طرح قیمت تضمینی در تالار محصولات کشاورزی حضور می یابند.

    بر اساس این گزارش، 53 هزار و 185 تن انواع سبد میلگرد، سبد میلگرد و تیرآهن و سبد میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی شرکت ذوب آهن اصفهان در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.
    این گزارش حاکی است، 16 هزار و 400 تن عایق رطوبتی، قیر و لوب کات در تالار صادراتی بورس کالا عرضه می شود.
    همچنین، 50 هزار و 488 تن انواع قیر، گوگرد، لوب کات، وکیوم باتوم و موادپلیمری، سلاپس واکس و آمونیاک در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بر روی تابلوی عرضه می رود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها