عصر خودرو

قیمت گاز در بازار آسیا افزایش یافت

عصر بازار- قیمت تک محموله گاز طبیعی در بازار آسیا در هفته منتهی به ۳۰ مه (دوشنبه، ۱۰ خردادماه) ۱۰ سنت افزایش یافت و در آستانه پنج دلار قرار گرفت.

قیمت گاز در بازار آسیا افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از وزارت نفت، قیمت تک محموله گاز طبیعی در بازار شمال شرقی آسیا درهفته منتهی به 30 مه (دوشنبه، 10 خرداد ماه) برای تحویل چهار تا هشت هفته ای با 10 سنت افزایش به چهار دلار و ٧٥ سنت برای هر میلیون بی.تی.یو رسید.
    تک محموله گازطبیعی در بازارجنوب غربی اروپا چهار دلار و 30  سنت برای هر یک میلیون بی.تی.یو معامله شد که نسبت به هفته گذشته ١۰سنت افزایش یافت.
    به گزارش اداره امور اوپک و روابط با مجامع انرژی، در بازار ان.بی.پی.(NBP) انگلستان قیمت هر یک میلیون بی.تی.یو گاز ٥٤ سنت افزایش یافت و چهار دلار و ٨٩ سنت معامله شد.
    قیمت گاز در بازار «هنری هاب» آمریکا نیز در هفته مورد بررسی به یک دلار و ٨١ سنت برای هر یک میلیون بی.تی.یو رسید که نسبت به هفته گذشته، ١٥ سنت کاهش یافت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها