عصر خودرو

افزایش قطره‌ای قیمت سکه تمام بهار آزادی؛

موشکافی روند حرکتی بازار سکه در بهار ۹۵

عصر بازار- در حالی بهار ۱۳۹۵ به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که در این مدت با رشد ۲.۱ درصدی مواجه شده است.

موشکافی روند حرکتی بازار سکه در بهار ۹۵
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از خبرآنلاین، سکه تمام بهار آزادی ابتدای امسال، هفتم فروردین‌ماه را با نرخ یک میلیون و 5 هزار تومان آغاز کرد. این در شرایطی است که امروز نرخ سکه به یک میلیون و 26 هزار و 700 تومان افزایش پیدا کرده است.

    این تغییرات قیمتی سکه تمام بهار آزادی، رشد 2.1 درصدی قیمت سکه را در این مدت نشان می‌دهد.

    در این مدت دو ماه و نیم گذشته، تنها سه روز قیمت سکه به کمتر از یک میلیون کاهش یافت؛ آن هم در روزهای پنجم، نهم و دوازدهم خردادماه بوده است. اما این کاهش قیمت دوام نیاورده و هم‌اکنون سکه با قیمت حدود یک میلیون و 26 هزار تومان در بازار دیده می‌شود.

    با توجه به این شرایط، پیش‌بینی دقیق و ترسیم چشم‌اندازی روشن از آینده بازار طلا و سکه ایران امری دست‌نیافتنی است. حتی با رصد کامل و بررسی موشکافانه این بازار اغواکننده، نمی‌توان آینده این بازار را بدون خطا پیش‌بینی کرد.

    با این حال، رییس اتحادیه طلا و جواهر از کاهشی بودن روند تقاضا در بازار سکه و طلا خبر داده و آن را ناشی از مصادف بودن با ماه مبارک رمضان دانسته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها