عصر خودرو

تحلیل بر نفت خام امریکا؛

طلای سیاه و آینده روشن

عصر بازار- همانگونه که پیشتر هم تحلیل کردیم، ناحیه ۵۰-۵۲ دلار در هر بشکه ناحیه حساسی برای صعود قیمت نفت است و از طرف دیگر عدد ۳۳ دلار در هر بشکه ناحیه مهمی برای نزول های قوی است.

طلای سیاه و آینده روشن
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در حال حاضر این کانال مانع تحرکات بزرگ قیمتی است و باوجود ظاهر صعودی قیمت در میان مدت و طی یکی دو ماه آینده هنوز باید منتظر حرکات نزولی نیز باشیم که در فاز اول حرکتی نزول تا 44 دلار در هر بشکه را می تواند در پی داشته باشد. از طرف دیگر رفتار بازار طی سه هفته جاری احتمال شکست سقف 52 دلار را تقویت کرده است که اگر طی دو هفته آینده موفق به شکست این سقف شود، اعداد 56 و 64 دلار در هر بشکه هدف های بالقوه آن هستند و با صعود باید منتظر نفت بالای 70 دلار هم باشیم.

    برای ورود به بازار فعلا تا شکست سقف 52 دلار در هر بشکه صبر می کنیم و از فروش نیز خودداری می کنیم چرا که احتمال صعود و نزول فعلا برابر شده اند. اما زمان به نفع نزول عمل کرده و نوسان در ناحیه قیمتی فعلی احتمال شکست سقف 52 دلار را تقویت می کند.

    * سعید محمدی جزی تحلیلگر بازار

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها