عصر خودرو

نایب رئیس صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد خبر داد:

شرط دخانیات برای همکاری با برندهای خارجی

تکذیب قطع همکاری شرکت دخانیات با دو برند خارجی

عصر بازار- نایب رئیس صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد از تداوم همکاری با دو شرکت‌ BAT و KT&G با شرکت دخانیات خبر داد و گفت: مذاکرات شرکت دخانیات با شرکت‌های خارجی ادامه دارد اما هنوز با آنها به توافق قطعی نرسیده‌ایم.

شرط دخانیات برای همکاری با برندهای خارجی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، اکبر نوروزی با بیان اینکه هنوز شرکت‌های BAT و KT&G از شرکت دخانیات جدا نشده‌اند، اظهار کرد: این دو شرکت همچنان با دخانیات همکاری دارند اما قراردادهای هر دو رو به پایان است.

    او افزود: مبنای همکاری دخانیات با شرکت‌های BAT و KT&G تولید مشترک تعریف شده و در این سال‌ها این شرکت‌های خارجی از نیروی انسانی و خط تولید شرکت دخانیات استفاده می‌کردند اما اصلا جای نگرانی نیست اگر آنها بخواهند پس از پایان قراردادشان با ایران همکاری نکنند زیرا در صنعت سیگار به دنبال بهترین شرکای تجاری هستیم و برندهای دیگر هم در بازار وجود دارند.

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد تصریح کرد: هنوز مذاکرات شرکت دخانیات با شرکت‌های خارجی ادامه دارد اما هنوز با آنها به توافق قطعی نرسیده‌ایم. ضمن اینکه شرط مذاکرات و همکاری‌ها تولید در داخل با کیفیت بالا تعیین شده و به هیچ وجهه واردات نخواهیم داشت.

    نوروزی ادامه داد: قرار است با برندهای مطرح در جهان همکاری در صنعت سیگار داشته باشیم و دو شرکت BAT و KT&G بر اساس قراردادهایشان همکاری خود را با ایران ادامه خواهند داد. این دو شرکت با به پایان رسیدن قراردادهایشان وضعیت همکاری‌شان با شرکت دخانیات مشخص می‌شود گرچه هنوز جریان همکاری با این دو برند ادامه دارد و خللی در همکاری و تولید سیگار با این شرکت‌ها وجود ندارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها